Вівторок
18.12.2018
20:50
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Що, на Вашу думку, має насамперед висвітлювати шкільний сайт?
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
<"Сайт села Топильна"> <"Відділ освіти Шполянської РДА"> <"Персональний сайт учителя математики Миронової І.М."> <"Сайт Лозуватської ЗОШ"> <"Сайт Водянського НВК"> <"Сайт Скотарівського НВК"> <"Сайт Товмацького НВК">
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт Топильнянського навчально-виховного комплексу


Виховна система Топильнянського НВК - "Школа моралі і національної свідомості"

Кредо "Виховання гуманності, порядності та гідності"
Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні; пробудити в їхніх
 серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання.
В.Сухомлинський


Приорітетні напрямки діяльності виховного процесу
  • Всебічний розвиток дитини, як особистості, її здібностей і талантів.
  • Створення оптимальних умов для повноцінного морального, психічного і фізичного розвитку учнів.
  • Формування української національної інтелегенції з високим духовним, інтелектуальним та творчим потенціалом.
  • Гуманізація освіти, що передбачає формування основи загальнолюдських цінностей, вільний розвиток особистості.
  • Формування почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови.
  • Прищеплення любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів.
  • Акцентування на приналежності до української нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів, Конституції України.
  • Розуміння правил взаємодії людей у колективі,суспільстві та безконфліктність їх спілкування, толерантного ставлення до представників інших національностей, шанобливого ставлення до їх культури, релігії, традицій.

Основні орієнтири виховання

    Ціннісне ставлення до:    
    Початкова школа    
    Основна школа    
    Старша школа    
Себе
Сформованість основ духовно-
морального та фізичного
розвитку особистості
Усвідомлення основних засад
"Я" - концепції особистості
Сформованість життєвих
 компетенцій, активної
життєвої позиції
Сім'ї, родини, людей
Сформмованість основ
національних та загальнолюд-
ських цінностей
Усвідомлення цінностей
соціального спілкування
Сформованість соціально-
комунікативних компетенцій
Праці
Сформованість понятть та
уявлень про важливість праці
в житті людини
Сформованість потреби праці
Сформованість готовності до
творчої праці
Природи
Сформованість понять та
уявлень про довкілля
Усвідомлення себе як невід'ємної
частини природи, взаємозалежність
людини і природи, взаємозв'язок
стану довкілля та здоров'я людини
Сформованість екологічної
 культури особистості
Культури і мистецтва
Сформованість естетичних
почуттів, уявлень і знань про
прекрасне в житті і мистецтві
Сформованість потреби у
спілкуванні з мистецтвом як основи
естетичного виховання і художнього
сприймання дійсності
Сформованість естетичної
культури особистості,
художньо-естетичних
цінностей,створених світовою
культурою
Суспільства і держави
Сформованість основних
понять про народ, націю,
суспільство, державу
Усвідомлення єдності власної долі з
долею Батьківщини
Сформованість активної
громадської позиції та
відповідальності за долю
України

Родинне виховання
                                                                    "Найкраща школа дисципліни - сім'я"
                                                                                                        (С.Смайлс)
Мета родинного виховання - сприяння особистісному розвиткові школяра щляхом гармонійного поєднання та взаємодії шкільного та сімейного виховання.

Програма "Родина"


Морально-етичне виховання





Гурткова робота

Вироби членів гуртка "Умілі руки" (керівник Дернова О.М.)